Keciwian dapat kasut baru

12:45 PM

Assalamualaikum
 
Jumaat malam ingat nak teman abah main futsal tup tup tak jadi plak.
Abah tengok kami dah siap semua terus bawa ronda-ronda pastu bawa pi Uptown Perda.
Mata anak cerah benderang bila bawa jalan ni.
 
Kat Uptown Aqil dapat selipar baru.Ewah macam budak besaq ja pakai selipar camtu.
Sabtu balik umah tok Besah ajar anak pakai selipar baru tu.
Pakai tu ok tapi jalan 2 3 tapak kasut tertinggal kat belakang....hihihi...tak biasa lagi la katakan.
 
 
Petang tu abah balik keja pi kedai nak cari benda lain.Aqil jalan 2 3 tapak benti jalan 2 3 tapak benti.
Kasut tertanggal.
Lastly abah beli kasut lain.Terus pakai kasut tu kat kedai.
Bila balik rumah suruh buka takmau buka sampai menangis-nangis.
Ciwi bukan main ha budak ni.

 
Pastu sat-sat buka sat-sat pakai...Naseb la pandai pakai sendiri.
Kalau asik dok suruh orang pakaikan jenuh.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Ash pun belum pernah pakai selipar cenggini...He he he..semuanya jenis sandal berikat di kaki... Ahaks...kalau Ash pakai macam Abang Aqil ni, mau terus tanggal jer ni... kaki ayam sudahnya...

    ReplyDelete
  2. alahai budak comel ini :)
    ijat tak boleh pakai kasut tutup gitu.
    melecet.
    pakai selipar aje dia...

    ReplyDelete
  3. sian mama kata kat aqil cewi. besa lah. hehehe part jalan kasut tanggal tu comel. abg qayyim xtau la bnyak masa kasut. beli sat ja kena beli lain dah. kaki cepat besaq. adeeeeh

    ReplyDelete
  4. kasut bawah sama dgn rania.
    beli buat pakai dlm rumah. sama la jugak.jap jap buka.sudahnya bg pakai stokin j.

    ReplyDelete
  5. hahahahaha uwais pun tak reti pakai selipar takde jari ni. alaaa yang ada tgh2 dia tu. kalau selipar ada jari dia boleh je pakai jalan merata. yg mcm ni memang sat2 benti sat2 tercabut hihihihihihi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers