Cloth Diapers | Yang di tunggu akhirnya tiba

3:42 PM

Assalamualaikum
 
Yang ni la yang di tunggu-tunggu dari minggu lepas.
Akhirnya tiba.
 
Cloth pad...hemp...alva cloth diapers.
 
 
Nanti Aqil dah guna hemp dan alva tu kita review na...
Yang cloth pad tu tak review kot.Tu tok Besah punya...hihihi...

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. ha ha ha, zai ni buat kita gelak jer lah...

    ReplyDelete
  2. haa cepat2 review ek nak tau jugak hehe :P

    ReplyDelete
  3. Ooo apakah ini, nanti sila review ye.

    ReplyDelete
  4. Ooo apakah ini, nanti sila review ye.

    ReplyDelete
  5. ijat tak berCD pun.
    hu hu hu dok taska kan.
    nak diapers.

    ReplyDelete
  6. Sha teringin gak nak ber CD tapi anak anta Taska so kenalah pakai diapers jer..

    ReplyDelete
  7. baru nak tanya cloth pad tu pun Aqil punya kerrrrrrrr kehkehkeh

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers