Sarapan dodol

12:31 PM

Assalamualaikum

Wuuu...dah tengahari baru nak sarapan.Semalam pukul 6 pagi baru nak tido.
Macam-macam hal semalam.Nanti la cite.

Dodol ni lemak dan sedap.
Beli kat Tabung Haji Bayan Lepas hari Khamis lepas.


Sebungkus besar separuh tapak tangan RM2.Selalu ada 2 perisa.Perisa asli dan perisa durian.Saya tak makan dodol durian so ambik yang asli ja.
 
Anak tokey dodol selalunya jarang makan dodol.
 
Jemu
 
Tapi bila sekali sekala teringin boleh la cari dan makan.

Jangan plak makan dodol ni sampai 3 4 bungkus.Kang tak lama potong kaki plak....hahahaha...



You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. Sedapnya..kalau raya, ini dulu yg di cari tp x byk rumah yg hidang dodol..skrg x raya pun boleh mkn..

    ReplyDelete
  2. sedapnya. kalau dapat time kenduri makan la kalau dok saja2 xpenah teringin lagi. hehehe.

    ReplyDelete
  3. Assalam zai,
    iols dedolu tak makan dodol
    lately baru cam teringin pulop
    susah nak dpt dodol yang sedap
    lebmut & liun gitew kan3

    ReplyDelete
  4. aida suka dodol original.
    walaupun yg perisa sedap, still prefer original taste :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers