Model Hero Remaja #EH

1:25 AM

Assalamualaikum

Ha kau...tajuk bikin gempaq siap ada hashtag lagi.Kau mampu?
Hahaha...over mama Aqil ni.

Rabu abah cuti.Nak jaga sendiri anak.
Dah pesan jangan ralit...jangan tinggal dia sorang-sorang nanti adala keja dia buat.

Dah pesan banyak kali tapi abah teralit jugak.
Abah tertidoq.
Pintu bilik tak tutup.

Ting...ting...ting...idea datang mencurah-curah kat Aqil.
Panjat pagar masuk dapoq.Abes di punggah segala tapawer murah mama.
Naseb gak mama letak pisau kat tempat tinggi.

Bosan main kat dapur dia naik meja makan.
Atas meja makan ada bedak Aqil,tapawer ayaq masak dan ikan laga.
Habes di tuangnya bedak pureen botol besaq dan juga air masak.
Basah + bertepung la Aqil,meja makan dan lantai.
Bila abah jaga Aqil dah setel wat keja pon.

Masa saya sampai tu abah dah setel wat keja rumah.
Mengemas la apalagi.
Nak sorok takut mama tau tapi seorang mama ni boleh detect la.
Pijak ja lantai rasa bertepung dan licin.
Tanya punya tanya baru abah habaq anak wat keja.

Apa kena mengena cerita ni dengan tajuk?

Malam tu masa Aqil tengah main saya tanya la dia.

Mama:Sapa main bedak sampai habis?Aqil ka yang main?
Aqil:Ha...bedak...
Mama:Bukan ha tapi ya....
Aqil:Cakap bahasa Jerman dia...
Mama:Sapa suruh main bedak?Tengok...kan dah habis.Aqil dah takda bedak dah.
Aqil:Habesshhh...

Saya membebel lagi tapi dia buat aksi macam ni.
Sekali pandang macam hero remaja dok posing.


Dua kali pandang macam aksi dalam majalah Mangga pon ada.


Hai la anak...dari nak marah terus rasa sejuk ati dengan kaletah comey kamu ni.

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. ni model hero remaja majalah E'EH :)

    ReplyDelete
  2. amboi amboiii... jgn posing tepi kolam pakai baju mandi naaaa

    ReplyDelete
  3. seb bek pakai baju kalau tak pakai baju mmg sejibik dah macam dalam magazine mangga tu hahahaha muka manja tu ada dah hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. alolololololooooo omeynya aqil oiii posing gitu !!meh acik sue geget skit pp tu iskkkk

    ReplyDelete
  5. Alololo comelnya lahai Aqil niiiii

    ReplyDelete
  6. Assalam zai,
    haah laaaaaaaaaaaa
    uols dolu peknen dok pulun nengok gambor jejaka2 posin dalam mangga yer ???
    he3

    ReplyDelete
  7. majalah mangga ? hahahak.. kena pi tepi swimming pool.. baru betul2 mangga.. ooops kantoi.. CT bace majalah kawan beli k.. hahaha..

    ReplyDelete
  8. hahahahaha reti pulak tu beli balik hati mama. mujur dia tak tuang bedak dalam ikan laga. kalau tidak wangi ikan tu mihmihmih

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers