Makna bacaan dalam solat

4:24 PM

Assalamualaikum

Selama ni kita solat kita main baca ja ikut yang kita belajar tapi taktau makna kan?
Ada yang setengah-setengah bacaan tu memang kita tau makna tapi ada jugak yang kita tak tau.
Saya pon ada jugak yang masih taktau makna bacaan dalam solat.
Moga perkongsian ini kita sama-sama dapat manfaat.


















Sumber dari email ^.^





You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. comelnyee besar pahala dia kan

    ReplyDelete
  2. bagus pendekatan animation macam ni.. senang orang nak tengok n bebudak pun suka =D

    ReplyDelete
  3. comel sgt haaa

    tp klu tgk makna dia, semua doa untuk diri kita sendiri jugak kan. dlm x sedar

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers