Alhamdulillah...rezeki Aqil Najmi

9:12 AM

Assalamualaikum
 
 
Semalam balik ja keja tengok Aqil pakai seluar baru.
Bukan seluar yang saya beli.Tau dah mesti mak mengasuh Aqil yang beli ni.
Allah...baik sangat mak mengasuh Aqil ni.
Dah 7 helai/pasang dah baju suar yang dia beli.
Kadang malu saya ni tau tapi mak mengasuh kata dah lama takda anak kecik so bila ada Aqil tengok baju suar yang berkenan terus beli.
Jangan katakan baju...kasut pon dah 3 pasang mak mengasuh beli tapi kami tak bagi bawa balik sebab kat rumah ni pon kasut Aqil dah banyak.
Abah pon rajin beli kasut.Kawan saya pon rajin dok bagi baju suar dan kasut kat Aqil gak.
Baju suar kasut Aqil yang tak boleh pakai sebab kecik dah sekotak saya simpan habuan adik Aqil nanti kot-kot saya ada rezeki.
 
baju suar mak mengasuh bagi
 
Alhamdulillah...ni yang dinamakan rezeki anak.

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. Singgah pagi...
    Alhamdulillah..beruntung tau...
    Mcm nieyl mmg belum ade rezeki anak sendiri...
    selalu klu nak pegi jalan atau shopping mesti akak bawak salah sorang anak yg MIL mengasuh...
    so,klu dah shopping...baju atau kasut,mainan wajib beli tok dierorg :)

    ReplyDelete
  2. REZEKI ANAK NI MMG TAK PERNAH PUTUS :)

    ReplyDelete
  3. untung aqil dpt pengasuh yg baik...rezeki ank.....alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. murah rezeki aqil.. baik betul pengasuh tu..

    ReplyDelete
  5. Assalam zai,
    Alhamdulillah
    rezeki jangan ditolak uols he3

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...
    rezeki murah utk aqil.
    ada yg sayang kat dia...
    untung nyer la kalau ijat pun ada pengasuh gini :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah rezeki aqil. sapa tak terpikat tengok budak comel ni kaka zai. p mana pun mesti teringat neh

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah rezeki anak ni kan. dalam tak sedar je haaaa

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers