Alhamdulillah...hadiah dah sampai

11:58 AM

Assalamualaikum
 
Apa habaq?
 
Rini saya free sikit.Dah setel keja sesiap so sekarang masa sesantai kalau bos tak habaq ada keja baru nak buat.
Fuhhhh...lega sangat.
Tadi pepagi sarapan eskrem potong kacang merah.
Hahaha...gila pagi-pagi makan eskrem.
Teringin tapi jangan salah anggap plak.Dah lama tak makan tu yang teringin.
 
 
Sabtu lepas masa pi umah tok Besah malam tu tengok ada bungkusan pos laju atas nama saya.
Eh...bila plak beli barang online ni?
Rasanya semua barang yang saya beli dah dapat dah.
Oppppssss...saya pembeli online tegar.Tup tup tengok duit dalam bank dah susut....hahahaha tapi saya tak pakai kredit kad tau.Beli sekadar mampu ja hat memurah.
Kot-kot sapa ada bisnes online meh la komen.Nanti saya pi terjah....kahkahkah...Offer diri :p
 
Belek nama pengirim macam nak kenai....emmmm....emmmm...
Koyak plastik pos laju tengok....oh...hadiah menang dalam GA Mega kak Intan Berlian dah sampai.
 
Lawa gak baju muslimah ni tapi....soooobbbbbs...soooooobbbbbs...sizenya kecik....uwaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
 
 
Tak dapat nak pakai.So saya hadiahkan kat mak je la mandangkan mak saya kecik molek size S/M ja so rezeki mak saya la.
Naseb la mak kata ok.Mak saya dah 65 tahun.Malu sikit nak pakai suar besar, kain kembang, t-shirt segala.Selalu pakai blouse labuh, kain batik, jubah dan baju kurung ja.
Segan katanya takut orang kampung kata nak melaram macam orang memuda.
Haiiiila mak...
 
 
Papepon thanks to akak Intan Berlian.Thanks sponser GA Mega tu.Baju di terima dengan jayanya....hihihi...

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. sm lah mak sy pn mcm mak sis, xsuka pakai baju2 yg melaram mcm org muda takut org kg mengata hehe

    ReplyDelete
  2. Boleh lah mak zai tu melaram kat rumah.. nanti ayah tengok cantik nya bini aku ehe..
    Terliur pulak akak tengok ais krim potong tu dah lama tak makan.. dapnyaaaa :)

    ReplyDelete
  3. cantiknya baju kak zaiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  4. murah rezeki mak kak zai dapat baju hehehe. cantik sungguh

    ReplyDelete
  5. tu dia makan eskem pagi2 x ajakkkkkkk hahaha
    xpelah mmg cam gitu lau dah teringin kan

    alahhhhhhh igt leh pakai raya lah baju tu eh
    sekali mak dpt pakai wat baju raya hehe

    ReplyDelete
  6. Woot woot...eskrim tu cam sodapppp ajooo...hihi

    ReplyDelete
  7. ok
    pepagi makan ice cream
    sedappppppppppppppp

    ReplyDelete
  8. Assalam Zai,
    waaaaaaaaaaaa
    sekim
    ok sekian bye :P

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers