Saya Menang Motor

1:29 PM

Assalamualaikum
 
 
Semalam abah cuti siang nak jaga Aqil.Lepas hantar saya pi keja abah bawa Aqil balik Lunas.
Lepas tu saya dah tak kisah dah nak jadi apa.Balik umah tok kan so tak risau sangat.Tok wan rajin dok belek cucu laki dia ni.
 
Petang abah mai ambik tapi tak cakap apa pon.Abah wat lek wat pis.
Buka ja pintu rumah....
 
rahang mama dah jatuh ke bawah
 
 T________________________T
 
Motor besaq seketoi BOQ dok dalam rumah siap pingu dok tunggang lagi.
 
 
Adoi la abah ni.Suka sangat manjakan anak dengan benda-benda macam ni.
Mama cakap beli basikal roda tiga plastik yang ada tempat kayuh kat depan tu ja habuan Aqil belajar kayuh tapi abah pi beli motor pakai bateri ni....isssskkkkh....
 
Kot beli motor kat anak beli kat mama gelang tangan emas takpa la jugak#kelipkelipmata$$$$$$
 
Awai-awai tu Aqil wat tak heran pon kat motor ni tapi lepas ja mandi tak menyempat nak pakai baju seluar terus naik motor.
Sakan la awak anak.Abah manjakan awak sangat.

 
Penuh ruang tamu dengan mainan awak ja.Nampak gayanya tak dapat beli sofa lagi la.Kang beli sofa camna motor keta awak yang besar gabak ni nak lalu. Y_Y
Dah la motor awak ni berat dari keta awak.
Stress mama tengok.

You Might Also Like

11 apa kata anda?

  1. hahahhaha
    untung la sang anak
    sayang betul ayahnya
    len maknya suh beli
    len di beli
    upgrade betul

    ReplyDelete
  2. hahahah..tak nyempat si Aqil nak pakai baju dah naik motor baru!

    ReplyDelete
  3. hehe untung laa anak sorang..mainan selori ^_^*

    ReplyDelete
  4. best akil menang moto dari abah ea..happy ja naik moto.comel.

    ReplyDelete
  5. hahahaha besaqnyaaaa jenuh u turn kot dlm umah

    ReplyDelete
  6. Assalam zai,
    kaaaaaannnnn
    memang apak2 ni suka dok nak membeli motor kan3
    hubby iols dari ujung tahun lepaih dok zikir nak beli kat si fayyadh
    iols tak kasik
    he3
    ater takdak ruang dah hokey
    dah la rumah ateh langit
    dengan kereta la, lori la, tu tuk, kuda la
    ooohooiiiiiiii
    serabut la hai :P

    ReplyDelete
  7. sy pon ada belikan arfan moto tp jenis yg blh kayuh..arini bru smpi.x sbr nak buka tgk kat umah nanti hehe.. design dia lebih kurang mcm moto aqil lah

    ReplyDelete
  8. kannn kalau dapat gelang mama seketoi pun berbaloi gak tu mihmihmih

    punah lah harapan mama nak sofa baru kehkehkeh

    ReplyDelete
  9. dik cuma tengok blog..ada tak iklan tu..sebab cik akak dah masukan kod.

    ReplyDelete
  10. abah.mama nk gelang mas tu..
    hihi

    ingt akak meng moto betoi tadi.kiki

    ReplyDelete
  11. weeehehehe sronok leee Aqil.. pakai bateri ? nanti 1 keje nak beli beteri lak miahahaha..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers