Parenting Tips | Pakai Cloth Diaper Tapi Bocor?

9:15 AM

Parenting Tips | Pakai Cloth Diaper Tapi Bocor?


Assalamualaikum
 
Penah ada kawan-kawan seperjuangan yang pakaikan cloth diaper kat anak tapi bocor.
Saya pon masih baru so tak pandai sangat.
Masih dok belajar-belajar lagi.
Lagipon buka bagi Aqil pakai cloth diaper 24/7.
Bila hari tak hujan saya pakaikan la cloth diaper.Kalau hujan pempes biasa je la....hihihi..dasar malas gakkan?
 
Kat bawah ni mungkin jawapan kepada persoalan di atas.
 




 
Nanti ada apa-apa lagi kemuskilan bab cloth diaper saya tempek lagi ye.
^.^


You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. tak pernah lagi pakaikan ash cloth diaper...

    ReplyDelete
  2. teringinnnnnnn sangat haaaa nak pakaikan CD dekat uwais. tapi tula fikir kos awal ni huuuu

    ReplyDelete
  3. Bagus ni buat ibu2... TQ sharing :)

    ReplyDelete
  4. mmg pakai CD ni menjimatkan tp
    kena rajin lah tukar..basuh sidai bagai..el dulu anak no.2 & 3 mmg pakai CD..tp after abis pantang tu mmg dah pakai pampers je x larat nak basuh..asik bertukar sbb bocor..abis tilam baju suar kan..leceh..

    tiba2 teringat CD kat rumah..mcm nak pakai balik..sbb dah gst kan haha pampers semua dh mahal hehe tupun kalau RAJINNNNN haha

    ReplyDelete
  5. izzat da nak masuk 3 thn, lom pernah ber cloth diaper. hi hi hi sebab ibu izzat malas kot. and dok taska, cane nak cloth diaper hu hu hu...
    now sedang try nak free diaper. diaper da mahal!!!

    ReplyDelete
  6. kena rajin tkar jugak lah.. tak kan nak kepam shari tak basuh..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers