Ge eS Te di mana-mana

9:32 AM

Assalamualaikum

Hari ni dah start Ge eS Te.
Nah resit kat kantin kilang.
Tetiba pakai resit?


Makan kat kantin kilang pon kena Ge eS Te....purffffftttt

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. kantin kami xdak GST tapi harga naik juga -__-;

    ReplyDelete
  2. Bertabahlah kita semua dgn GST ni kan zai... :)

    ReplyDelete
  3. amboi sangat. saje la tu buat resit sbb nak bgtau gst =.=

    ReplyDelete
  4. Assalam zai,
    laaaaaaaaaaa
    naek rege la kiranya kan3
    iols ni paham sangat GST kebenda tu
    yang iols tau
    start rini memang nak nengok rege yang kita bayor tu menaik ka menurun
    kalo menaek jawabnya GST ni pffttttt bluwekkk la kan3 :P

    ReplyDelete
  5. tiada apa nak kata.. alahai GST. semoga bertabahlah jer le

    ReplyDelete
  6. sakit hati kita pasal GST ni taw huh ckp byok pun x guna..pak jib ketawakan kita je huhu

    ReplyDelete
  7. saja kan buat resit..
    nk juga lettew. pakat beli barang basah pakat bawak bekai.. baru tokei kantin, kedai makan ketahuan..
    smga kita semua diberi kekuatan dan kesabaran utk lalui semua ni kan

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers