Anugerah | Bawa kembar mama tengok kapal

11:16 AM

Assalamualaikum
 
 
Sejak dua menjak dok ngasuh anak sementara cuti ni anak dah jadi kembar mama.
Pi memana pon asik nak ngekoq ja.Nak menempek ja kat mama.
Kesian asik dok rumah ja so mama bagi upah bawa Aqil tengok kapal dan laut.
 
Tak pi jauh pon.Pi area umah tok Besah ja kat Taman Robina.
Cadangnya memula nak bagi anak main buai dan gelongsor tapi kotor la plak so bawa tengok laut dan kapal je la.
Berdiri atas tebing
 
Teruja Aqil tengok kapal.Dok sebut 'apai...apai...' sambil tunjuk kat laut.
 
 
Tapi ada kejadian yang tak sedap mata memandang kat situ.
Masa nak bawa Aqil kat tebing saya jalan memang tak tengok apa.Straight ja pandang kat depan nak cepat sampai sebab tak larat nak dukung Aqil.
Bila dah sampai tebing dok control dia takut nak terjun tebing tu.Memang tak pandang kiri kanan.
Tup tup masa nak selpiaq dengan Aqil baru la saya perasan ada satu kapel ni dok celah batu bawah pokok kat kanan kami.
 
Berdiri kalut-kalut.Perasan konon saya nak tangkap gambar depa la tu.
Eh..eh...perasan plak dia?
Menyampah sebenarnya.Siang-siang hari boleh plak dok buat keja tak senonoh kat situ.
Kalau dah kawen depa takkan bangun kalut-kalut camtu.Pastu kalau muda remaja saya boleh anggap depa tu baru nak memercik tapi ni dah macam 40-an ja muka tu.Haila...malu la orang ramai dok ada.Budak-budak sekolah rendah pon ramai dok mai time tu.Iskhhhh...malu la sikit.Kalau tak malu kat orang pon malu la kat Allah.
 
Pastu terus ajak Aqil jalan jauh sikit dari depa.
Baru boleh selpiaq sekeping dua.


iklan ubat gigi
 
Dah puas tengok laut tengok kapal tengok burung segala mohler balik.
opppsss...perut tak cover...hihihihi...
 
Ni la kembaq mama tu.Asik menempek ja.Tak berenggang lansung.
 
 
Mama bangun dia bangun...mama duduk dia duduk.Anak oiiii...melekat ja dia.

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. hi hi hi, gigi abang aqil... ekekeke...

    ReplyDelete
  2. dia memahami mama tu. dia xmau mama rasa sedih dan keseorangan.

    ReplyDelete
  3. akak duduk area mana sebenarnya kak ? ahahaha.. rumah tok CT belah ayah ada kat kepala batas tu.. kat rumah minangkabau tau dak..

    ReplyDelete
  4. mama xde nanti dia cari macam uwais. cari abi setiap hari fuhhhhhh

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers