Agak-agak kenai dak?

9:09 PM

Assalamualaikum

Wasap dari abah lepas close up baru perasan sapa....hihihi...


Abah gigih nak bawa Aqil naik bas.Gigih sangat.
Selalu tengok bas ja so abah bagi anak merasa sat tapi tak jalan pun.
Bila la leh bawa Aqil nek bas bebetoi.



You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. owh. naik duduk je ea? ingatkan bawak pegi mana2. hehe

    ReplyDelete
  2. kami dah insaf takmo bawak uwais naik bus dah. dia bukan jenis boleh duduk diam lebih dari 5 minit. huuuuu

    ReplyDelete
  3. bru nk tnya nak pergi mana..
    in shaa Allah kak.
    one day.

    ReplyDelete
  4. Assalam zai,
    kaaaaaaannn
    apa la yang sonok sangat naek bas tu kan3
    iols ni pun tahan telinga boboboy dok mola berzanji nak naek bas he3

    ReplyDelete
  5. hihi sronok laaaa dia tu naik bus.. jerit2 dak ? ke duduk diam saja.. pi mana tu kak naik bus ?

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers