WW | Wanita bila ada anak.Betul tak?

8:57 AM

Assalamualaikum

Betul tak ibu-ibu sekalian?
Saya dah rasa sampai gambar ke-4.


You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. Tabah dan sabarnya seorang ibu :')

    ReplyDelete
  2. Sama la kak zai. Kdang mil slalu tnye uwais nangis x mlm smlm sbb siangnya dia sakan gelak main.

    Abi dia kata xde la ma elok je lena. Padahal abi dia yg elok je lena kita ni yg berjaga anak xlena tido. =.=

    ReplyDelete
  3. Assalam zai,
    alhamdulillah iol nyer experince idak ler sampai takleh tido time mengandung & masa fayyadh baby dolu
    dia tak meragam malam
    malam memang untuk tido
    cuma kalo demam memang iols takut nak tido malam gitew he3

    ReplyDelete
  4. betul la tu.. yang part last skali tu.. mak slalu bising CT dok buat dia susah hati.. ehehehe tapi tak nak terperuk dalam rumah saja.. kena kuar tengok dunia =)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers