Tolong jawab sat

11:00 PM


Assalamualaikum

Tengah susah hati.

Muskil.

Semua pasal budak kat bawah ni.


Rabu start demam.Jumaat tu dah ok sikit tapi....

Start dari demam dia takmau makan...takmau minum...takmau susu.
Sehari 7 oz ja susu.
Risau sebab anak jenis makan dan minum susu banyak.
Badan pon dah susut.
Ringan ja rasa bila dukung.

Boleh tolong jawab tak?
Wuuuuu
 
 
 
 
Update :~Aqil aktif cuma taknak makan taknak susu.Minum air masak ja.Selalu nak tido kena minum susu dulu tapi sekarang letak dalam buai terus lena.Kalau tido bawah pon tepuk-tepuk terus lena.Susah nak bagi tengok apa dalam mulut dia cuma yang perasan nampak putih-putih kat gusi untuk gigi ke 9, 10, 11 dan 12 di bahagian sisi gigi atas bawah.Gigi geraham tak dapat di kenal pasti tumbuh ke tak.

You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. dah jupe doktor ke kak ?
    nak tumbuh gigi ke..

    ReplyDelete
  2. dia tak sedap badan tu kak. uwais pun ritu demam gitu la xberapa mau makan.

    atau kak zai check dalam mlut dia ada mcm ulser tak. kot sebab tu dia xmau makan minum. kalau ada bawak klinik cpt tgk dokte kata ape

    ReplyDelete
  3. umar ritu masa warded, doktor dapati ada tonsil. sbb tu dia xmau makan

    ReplyDelete
  4. baca update. wahhhh banyaknya gigi aqilllllll. betul kot dia sakit gusi kak zai. jiran yg biasa mengasuh kata kalau budak nak naik geraham memang dia jadi tak bersemangat lain sikit. sebab nak naik geraham tu sakit sgt.

    ReplyDelete
  5. tambah lagi. kak zai tengok kaki tgn dia. ada tanda2 bijik merah tak. klu ada pun bawak ke klinik tau

    ReplyDelete
  6. Haah mungkin demam sebab nak tumbuh gigi kot. Get well soon Aqil!

    ReplyDelete
  7. Assalam zai,
    bawak gi jumpa doktot la zai
    sekarang memang musim budak tak sehat
    sian aqil sayang
    moga cepat sembuh naaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers