Ronda-ronda | Bila abah cuti

4:54 PM

Assalamualaikum

Ronda?
Bukan ronda dari pagi sampai ke petang pon.Ronda kejap je.
Abah cuti hari Selasa.Aqil dah tentu-tentu abah ngasuh sendiri kat umah.
Mama keja sampai jam 5 petang.Tera nak balik hadap jem bagai dalam jam 6 baru sampai.
Nak mandi-manda semua 6 lebih jugak la baru keluar rumah.
Sadissssss Y___________Y

Dah rupa suami isteri PJJ pon ada gak.Kalau suami keja sempat la jumpa 2 jam waktu petang masa balik keja dan jumpa atas katil pukul 2 pagi dan esok Subuhnya.
-______________-

Dah alang-alang abah cuti kita ajak pi ronda Penang dalam waktu puncak...kah..kah..kah...
Buli abah.
So kami ke Penang.
Budak bawah ni jaku tengok laut.Sekali sekala naik jambatan jakun bukan main.


Masa ni tengah hadap jem.Padan muka...kahkahkah...
Dapat la snap pic Komtar kebanggaan Penang sambil pangku anak yang lasak ni.



Abah bawa pi lepak Padang Kota je pon.Saja lepas anak main bebas sesambil mak pak dok deting tepi laut.
Sonoknya bukan main lagi dak debab ni.


Dah penat lepak jalan sana jalan sini so kami pon balik ke pangkal jalan dalam jam 10 malam tapi singgah dulu pekena char koey tiaw area Taman Sutera Seberang Jaya.
Fuhhhh...mantoppppp...
4/5 bintang kita kasi.


You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. wah rumah baru nehh cantik blue color..sedap ke char kuew tiau tu...nanti nak p kami nak roger zai lah

    ReplyDelete
  2. Kak Zai orang Kedah ke? Bestnyaaaa ada sawah padi, char kuey teow sedap nyumnyumnyum

    ReplyDelete
  3. duk dekat ngn suami pon mcm pjj ek kak..
    huhu..

    sekali sekala bwk ank jalan2 mmg seronok..

    ReplyDelete
  4. Sedap je tengok char kueh tiau tuuu..huhu :)

    ReplyDelete
  5. jenuh panas montot duduk ats jambatan waktu puncak tu huuu.

    ReplyDelete
  6. akak dok penang area mana ? kalo dok seberang mmg sesekali ke pulau jadi jakun ahahaha.. malas nak ke pulau kalo xde urusan.. jauh =P

    dapnyeeeee makanan !! aargh..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers