Beauty | Putih dan wangi seawal 3 hari dengan HARUM SOAP

7:39 PM

Beauty | Putih dan wangi seawal 3 hari dengan HARUM SOAP


Assalamualaikum

Hari ni nak memperkenalkan produk terbaru dari Secret Legacy iaitu HARUM SOAP.
Masa dapat HARUM SOAP ni Allah...sukanya saya dengan bau dia.
WANGI.
Dan dan teringat kat green tea with rose minum kat Winter Wammer hari tu.


HARUM SOAP nie khas untuk menghilangkan bau badan dan memutihkan kulit badan seawal 3 hari..harga sangat mampu dimiliki dan sangat senang untuk digunakan..

APA ITU HARUM SOAP ??

 Harum Soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan. Sangat ampuh membasmi kuman ( bakteri) penyebab bau badan, meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak, sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.
Harum Soap juga dapat membasmi dan menghilangkan segala masalah pada kulit anda terutama gatal-gatal, kutu air dan penyakit kulit lainnya. Gunakanlah secara rutin sebagai dasar ( foundation) sebelum menggunakan parfum. Tidak mengakibatkan iritasi dan alergi pada semua jenis kulit. Baunya sangat harum serta menggoda dan kami yakin anda akan lebih disenangi apabila berada disamping rakan dan tersayang.
Yang paling penting dalam cara menghilangkan bau badan adalah membilas tubuh secara teratur. Mandi adalah cara instan untuk menghilangkan bau badan. Bau badan disebabkan oleh bakteria yang menempel di permukaan kulit. Oleh sebab itu, anda sebaiknya mandi dengan sabun anti bakteria. Jika bakteria mati, maka bau badan secara automatik akan menghilang. Ketiak merupakan salah satu bahagian yang memiliki bau badan paling ekstrim. Jangan lupa untuk membasuh bahagian tersebut dengan air dan sabun mandi. Ada beberapa orang yang produksi keringatnya berlebihan sehingga bau badannya lebih sering muncul.

Untuk mengatasi masalah tersebut, cara terbaik adalah dengan mandi secara teratur menggunakan Harum Soap. Berkesan membasmi sebarang bau yang tidak enak samada bau badan atau kaki. Bau badan hilang dengan serta merta. Cubalah Harum Soap sekarang juga....








Cara mengatasi bau keringat, bau badan, bau ketiak yang sudah 
terbukti efektif !


Kelebihan harum soap
-  Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam , bekas luka dan jerawat
- Dipakai untuk badan dan wajah
- Sangat efektif untuk pemutihan kulit
- Hasil yang sangat memuaskan dan kekal
- Selamat digunakan ,tiada kesan sampingan
- Menghilangkan gatal-gatal badan
- Menghaluskan kulit
- Menghilangkan jerawat badan
- Membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis
- Mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.
- Menghilangkan bau ketiak dan bau badan
- Menghilangkan gatal-gatal ketiak
- Memudarkan parut
- Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark
- Menghilangkan ketuat
- Menghilangkan panau, kurap dan masalah kulit yang lain.
- Mengekalkan kesegaran badan
- Awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal
- Memperbaiki sel kulit mati

CARA GUNA HARUM SOAP
Boleh digunakan sebagai sabun harian atau 2 kali sehari pada tempat yang bermasalah.
Mula mula basahkan badan, then sapu sabun satu badan, biarkan 1-2 min, pastu bilas.Jangan guna sabun masa bawah shower.Pastikan sabun letak kat tempat kering.

KANDUNGAN
Main ingredient : glycerin, sodium lauryl ether sulfate, myristic acid, stearid acid, glutathione, tomato stem, fragrance, aqua, seaweed, apple stemcell, hexapeptide, tawas.

PANTANG LARANG PRODUK
Tiada pantang larang. Boleh digunakan untuk mereka yang mahukan kulit yang cerah dan cantik.
Tiada kesan sampingan, boleh diguna sekerap mungkin namun bg kulit sensitif, mudah kering sila jarakkan penggunaan kepada seminggu sekali atau yang bersesuaian dgn anda.

 TESTIMONI

 " Saya dulu pernah rasa rendah diri jika berkumpul dengan kawan dan keluarga, apalagi dengan suami saya sendiri. Lama-kelamaan saya tahu bahawa pangkal dari semua itu adalah bau badan saya. Akhirnya saya mencuba Harum Soap di pasaran dan memang betul, ketika penggunaan 1 hingga 2 hari saja bau badan saya perlahan hilang. Inilah produk yang saya cari-cari. Harum Soap memang terbaik......






"Tugasan saya di bidang marketing membuatkan saya harus selalu berjumpa pelanggan setiap hari. Satu hal yang kadang mengganggu adalah masalah bau badan. Sebelum menggunakan Harum Soap saya menggunakan berbagai jenis deodorant. Dari beberapa jenis deodorant yang digunakan tersebut, terdapat beberapa perkara saya kurang selesa seperti terasa melekit di ketiak, kesan di baju dsb.
Selain itu, terkadang deodorant yang digunakan tidak bertahan lama mengatasi bau badan ( hanya beberapa jam saja). Dengan Harum Soap masalah ini hilang sekelip mata. Sekarang, saya tidak perlu risau jika terlupa menggunakan parfum kerana Harum Soap telah menyelamatkan saya...."
"Saya mempunyai masalah bau badan dan kulit gatal-gatal sehinggakan saya sendiri pening dengan bau saya. Perkara begini membuatkan saya begitu takut untuk menjadi aktif dan saya akan mengelak setiap kali ada aktiviti lasak di pejabat saya. Setelah menggunakan Harum Soap, bau badan saya berubah sama sekali. Gatal-gatal di tubuh pun dah hilang. Harum Soap memang ok dan saya syorkan semua untuk mencuba walaupun tiada bau badan kerana aroma tubuh kita memang harum dan kulit tubuh terasa lembap sentiasa".



Lagi testimoni di SINI.

TESTIMONI DARI ZAI ZAMREE





Saya baru guna 3 hari HARUM SOAP ni.Guna di seluruh badan dan muka.Sambil cuci muka cuci sekali badan dan segala daerah yang sewaktu dengannya.
Bau dia....hmmmmm.....WANGI sangat.
Keluar dari bilik air pon bau wangi je badan ni macam bau bunga ros.
Bangun pagi kan selalu masam sikit bau badan kita akibat peluh dengan cuaca panas sekarang ni tapi lepas guna HARUM SOAP dah tak bau sangat badan ni.Bau segar ja.Best sangat.

KKM DAN HALAL
Sabun harum soap nie 100% SELAMAT & 100% HALAL

BERAT DAN SIZE PRODUK
2.12 oz (60 g)



Jika berminat atau ingin mengetahui produk HARUM SOAP dengan lebih lanjut boleh la hubungi

INSTAGRAM: @harumsoap
DENGAN HARGA MAMPU MILIK
RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE)
HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS (FREE POSTAGE)

kita boleh putih serta wangi sepanjang hari.
Cubalah... :)









You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers