Menternak lemak di malam hari

1:25 AM

Assalamualaikum

Tadi Aqil tido awai.Menangis-nangis macam apa ja ingatkan nak apa.Suap makan taknak.Bagi air taknak.Tanya nak susu baru diam.
Masukkan dalam buai sambil dia minum susu saya main game kat sebelah.
Tengok-tengok dah lena.
Rupanya menangis mengantuk tapi nak habaq tak reti.
-____________-

Dah dia tido awai ambik kesempatan kemas rumah.Sidai lipat baju...sapu sampah...kemas-kemas bilik baju sikit pastu acara mop lantai.
Sakit pinggang ni dok mop sampai 4 kali bilas.Geram dok nampak buih-buih sabun.
Dah siap...pasang kipas laju-laju kat semua tempat....fuhhhh...dok rilek sat.

Tengah main game kasi peluh kering perut plak rasa lapar.
Iskkh perut ni...baru ja excercise hilang 3 kilo dah minta tambah plak lemak baru...pfffffttttt....

Pi dapur buka peti ais...belek-belek....

ting....

Tung tang tung tang kat dapur jadi la megi goreng pucat lesi takda sayur.
Janji banyak daging beger...kohkohkohkoh....


Agak-agak banyak mana lemak yang masuk ni?

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. hahahahaha sama la kita kak zai. lepas je buat kerja rumah semua. terus rasa lapar hhahahahaha

    uwais kalau nak tido, dengan kira dia akan tarik pi bilik tido. nak t*t*k nak susu katanya. kalau dengan abi dia tarik tangan abi pi dekat buai. hihihihi

    ReplyDelete
  2. kannn anak2 tido baru lah sempat n senang nak wat keje umah..secepat kilat dah settle..mcm tulah el kt umah ni selagi xwat keje umah..umah cam kapal pecah ekekeke
    tu maggi tu thorbaekkk..sila ternak lemak byk2 ye hehe larikkkkkkk

    ReplyDelete
  3. Macam sedapppp mi tu, takpe kalori tak banyak sangat pun tuuu hehehe

    ReplyDelete
  4. MEGI KALAU MASAK KOBOI PON DAH SODAPPPP

    ReplyDelete
  5. Assalam zai,
    nasib baik iols baru lepaih bekpes megi goreng he3
    kalo idak mau teringin :P

    ReplyDelete
  6. banyak jugak kalori ni, hehee. kalori daging dengan kalori megi sekali harung. jenuh kena membakar lemak pulak ni, heheheehhee :D

    ReplyDelete
  7. hahaha.tak terkira kak..
    halal je la. hihi

    ReplyDelete
  8. xpalah skali skala lemak =p
    jangan hari2 na..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers