Kamis yang sepontan | Kedemaman Kemengantukkan Keletihan

1:38 PM

Assalamualaikum
 
Waaaa....hari ni baru Kamis.Semalam dok ingat dah Jumaat.#NANGISSSSSS
 
Selasa dah start demam selsema.Yang tu ok lagi tapi bila dok opis ni kena ekon badan menggigil-gigil kesejukkan.
Balik rumah terbaring lesu.Layan anak baca buku pon atas katil.
Selagi tak sebut selagi tu dok tunggu.
 
Semalam Aqil muntah 4 kali.Memula muntah dalam buai.
Pastu dah turunkan dari buai dok lap-lap muntah kat lantai Aqil muntah plak kat depan tv.
Abes bantal dia tido.Lap plak muntah kat situ.
Pastu dia main-main kat keta control dia muntah plak dalam keta tu.
Abes segala.Nak basuh...keta control so just lap je la.
Letih mak semalam.Dah la demam.
 
Pastu bagi dia tido.Ok dapat gak la rest sat.Sempat sidai baju ja.Nak lipat penyakit M dah melanda so tinggal baju selonggok kat bilik baju tu.
 
Dalam jam 4 pagi tu Aqil batuk-batuk tup tup terus muntah susu yang dia minum sebelum tido tadi.
Abes bantal dan cadar...wuuuuu....
Terus bangun kemas-kemas katil.Abah terus siap-siap bawa Aqil ke klinik.
Saya tak ikut.Tak larat.
'Demam'.
-_______________-
 
Dalam pukul 5 pagi tido balik.5.30 abah dan Aqil balik terus bangun bagi makan ubat pastu siap-siap pi keja.
Ngantuknya.
@__________@
 
nah seketoi muka tuan punya blog hari ni

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. ala nampak penat sgt muka tu. get some rest ye. moga semuanya baik2 je

    ReplyDelete
  2. alah sian dia
    muka pun npk penat n xsihat
    get well soon ok
    anak2 el pun dah mula demam batuk selsema..el ni sipi2 je nak kena pyakit tu..terus el telan ubat..risau badan x kuat sape nak wat keje umah bagai huhu

    ReplyDelete
  3. laaaaa Aqil tak sihat lagi? kesiannya mesti dia letih muntah. kita pun letih jugak nak lap muntah dia sesaje huuuu

    get well soon kak zai

    ReplyDelete
  4. Assalam zai,
    laaaaaaaa
    kesian aqil dok muntah
    bebudak dok muntah2 yang risau kan3
    moga aqil cepat sembuh na sayang :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers