Cuti | Jalan-jalan pecah peluh

2:20 PM

Assalamualaikum

Salam Ahad.
Hari ni macam biasa abah keja lagi.
So lepas anta abah pi keja mama dan Aqil jalan-jalan pecah peluh.
Ni pon sebab mama nampak pokok sekitar taman dah berbunga ala sakura.
Konon nak snap gambar anak dengan bunga sakura tapi anak tak bagi kerjasama plak.


Jalan dan jalan lagi.
Saja nak bagi anak seronok.
Satgi dah nak kena kurung dalam rumah plak.


Budak bertuah ni dah tak larat jalan dah.
So jom balik.


Singgah sat kat Jaya Mas nak beli susu Aqil.Kat situ susu Aqil murah 2 hengget so beli banyak-banyak buat stok.
Abes soping upah budak bertuah ni main dulu.


Dah abes keta mainan tu bergerak nak lagi dan lagi.Amboi...dah dah...jom balik.

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. ala comelnye..
    kedek2 aqil jalan..
    ihiks

    ReplyDelete
  2. seronok Aqil berjalan sampai penat tu

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha dah penat duduk. cubit montot tu kejap lagi baru tauuuuu

    ReplyDelete
  4. hamboihhhh makin tembam Si Akil kan... tu memang kena bawak jenjalan selalu tu... kalu tak takut obis pulak

    ReplyDelete
  5. hehe pantang kasi naik.. susah nak brenti =D weee.. kat parit buntar ni pun tengah musim bungee weee..

    ReplyDelete
  6. Tembam Aqil.. Geram tgk pipi dier..hihi

    ReplyDelete
  7. Assalam zai,
    alolooooo
    sian aqil kena dera berjalan yer he3

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers