Bila Aqil demam

11:55 PM

Assalamualaikum

Alhamdulillah...demam panas Aqil dah mula kebah.

Semalam abah wasap cakap anak demam.
Sebelum tu rasa dedar ja tu yang saya pi keja macam biasa.Ingat ok la kan sekali demam plak.
Tapi dah lama gak dia tak demam ni.

Kebetulan semalam abah cuti so abah yang bawa pi kinik.
Saya memang suruh abah simpan medical card Aqil kot-kot jadi camni la.
Mana la tau mak mengasuh col cakap demam ke boleh la abah terjah sana.
10 minit ja kot dari tempat keja.Kalau saya 45 minit gak la kalau tak jem.


Sejak semalam Aqil takmau makan tak mau susu.Kalau air manis mau pulak.
Bila minum susu mesti muntah.

Hari ni EL.Ingat abah keja so ambik la cuti.
Takkan nak hantar umah mak mengasuh kot.Depa dah la kalut nak kenduri kawen anak Sabtu ni.
Tup tup abah pon cakap takmau pi reja.
Ala...saja la tu nak ikut mama.
Aqil merap ja dari pagi tadi.Takmau tido takmau makan takmau minum susu.
Taktau nak buat apa abah ajak pi anta beras kat umah mak mengasuh untuk kenduri.

Naik ja keta kena ekon sat terus lena.
Amboi sangat.
Dengan tak pakai bajunya...adoila.


Kang orang kata plak tak bagi pakai baju.
Saya tak bajet nak turun keta pon.Lagipon saya dok lap dengan tuala basah kaler merah tu.Sampai kering la tuala tu punya dok lap.
Dah nama pon pi umah mak mengasuh Aqil kena gak turun.Dia biasa la...ramai orang dok ulik dia cuma merap sikit sebab demam ja.

Balik dari sana Aqil dah macam ok sikit tapi dia wat reja lain plak....adoiiii...
Jenuh mengemop lepas dia lena.



You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. hehehe memang pangai budak besar2 mcm ni ek..suka main bedak..arfan pon sm..memang xleh ltk bwh bedak2 ni hbs lah dia keje kan.

    ReplyDelete
  2. Assalam zai,
    alolooooooooo
    sian aqil
    memang musim la kan3
    mog cepat sembuh naaaaaaaaaa sayam aqil

    ReplyDelete
  3. get weel soon aqil in shaa Allah..haris n hadi pun demam. haikal berdarah hidung huuhu

    ReplyDelete
  4. kesian aqil demam..
    semoga cpt sembuh

    ReplyDelete
  5. demam nak akal kot ni. demam nak boleh cakap byk ke. tapi moga cepat sembuh aqil najmi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers