Anugerah | Gigi mana gigi?

12:43 AM

Assalamualaikum

Hari ni abah keja so pagi tadi anta abah pi keja saya dan Aqil balik umah tok Besah.

Petangnya pi ambik abah balik tapi tersampai awal plak so tunggu la dalam keta.
Budak bertuah ni bila lama-lama dalam keta tak jalan plak mula la dia bosan.
Abes semua dia nak tekan nak main.
Punggah itu ini.

So takmo bagi Aqil bosan saya ajar sebut itu ini.Abes segala benda ada depan mata saya sebut.
Bila tanya gigi mana gigi?
Ha...ni la reaksi dia.
Tak tunjuk dengan jari tapi buat muka camtu.



Hai la anak...macam-macam pangai aih.
Bila mama pon sama-sama bosan jadi la camni.
Selpiaq...selpiaq...selpiaq....




Suka sangat dok tunjuk gigi kapak besaq dia tu.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Haha comelnya Aqil, gigi dia lawa putih je!

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha heeee ummi geget karang haaaaa tak pasal je budak ni. uwais kalau suruh tunjuk gigi dia nganga tapi gigi tak nampak pun =.=

    ReplyDelete
  3. puith bersih gigi dia kan... pandai maknya jaga

    ReplyDelete
  4. baguih gigi tak rongak ehehe..
    sayangi gigi anda.. biar dia tayang gigi dia cantik..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers