Anugerah | Aqil Najmi 17 bulan

1:04 PM

Assalamualaikum
 
Semalam Aqil dah masuk 17 bulan.Bulan depan dah nak kena cucuk lagi sekali.Harap tak reyau macam sebelum-sebelum ni.
 
Semalam abah cuti.Bawa pi potong rambut kasi pendek sikit tapi boleh plak ane baru tu tak pakaikan kain kat Aqil.Abes badan dan baju penuh rambut pendek-pendek.Terus tak jadi nak jalan-jalan kat taman.Kena bawa balik mandi dulu sebab gatai.
 
Tengok la muka tu.
PASRAH je la.
-_________________-
 

kali yang ke berapa belas ek?
 
Aqil ni berat mulut sikit.Payah nak sebut perkataan.Hadoiiii....jenuh mama dok ulang sebut takmaunya dia sebut.Takpe la nak...pelan-pelan.
 
Lastly dia sebut gak...IKAN...ITIK...AYAQ...Alhamdulillah...mama teruja sangat.
Pastu dah kenal dah binatang sikit-sikit.Sebut ja nama binatang Aqil akan selak-selak buku tunjuk.
Paling dia kenal semestinya PENGUIN...hahaha...kan dia penah dapat hadiah PINGU.
Kucing, ikan, itik, lembu dan gajah antara yang lainnya....
ALHAMDULILLAH
 
 

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. comel aqil buat muka camtu..
    haha..

    ReplyDelete
  2. Aqil comel! Adik saya dulu masa dia kecik, setiap kali nak bawak gunting rambut dia tak nak duduk diam :/

    ReplyDelete
  3. Alolo comelnye dia...geram tgk hehehe

    ReplyDelete
  4. Alolo comelnye dia...geram tgk hehehe

    ReplyDelete
  5. Aqillllllll tampaq kang haaaaaa heeeee gerammmmm

    ReplyDelete
  6. Ehhh tambah. Teruja kan dengar dorg ckp. Skang uwais dh bykkkk mlut smpi xlarat nak layan. Last sekali ummi kata. Adik nah susu nah. Adik susu dlu hewhewhew

    ReplyDelete
  7. Assalam zai,
    baguuuuuuuuuiiihhh hokeyh aqil so very the behave boy time gunting rambut
    setepek ja duduk haaaaaaaa
    kalo si fayyadh aduuuuuuuuiiiiiiiiila

    ReplyDelete
  8. ehehehe hero takleh nangis tau.. nanti mama kasi cekelat ehehe..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers