Tengok gelagat dia rasa tenangnya hati

11:29 AM

Assalamualaikum
 
Sejak minggu lepas hati tak tenteram.
Mana taknya barang dari Singapore hilang.Fuhhh...berdebar ja rasa bila tengok kat DO kata saya yang sign ambik.
Memusing-musing gak la dok cari sana sini.
Kat mana la letak dia barang tu.
 
Pastu depa dok berbalas email cakap barang tu takda...dah hilang tak tau letak kat mana...bla...bla..bal...arrrrghhhh....stressnya rasa.Dah la nak dekat PPM ni dok wat hilang plak.
 
Nak ilangkan stress belek gambar anak satu persatu.Lepas sembahyang doa la minta jumpa balik barang tu.
Tadi mai depa dok berbalas email lagi.Mula la sakit hati dok baca.
Huh...moh belek gambar anak lagi bagus.
Dah abes pikir dah nak buat apa.
 
 
 
 
Tenang sikit jom ke receiving tengok original DO dan dokumen yang sewaktu dengannya.
Tanya punya tanya...belek punya belek rasa macam dah dapat jawapan dia.
 
Naik kat atas pi jumpa sorang engineer tu tanya dan.......
 
 
Alhamdulillah dah jumpa barang tu.
Lega yang amat sangat.
Taktau nak kata apa dah.
Kalau tak dalam wat keja otak dok pikir benda ni ja.
 
 

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. Alhamdulillah.. tenang hati bila dah jumpa kan zai..

    ReplyDelete
  2. fuhhhh memang berdebar kalau barang beso ni hilang huuuuu tapi betoi anak memang penenang segalanya kan huuuuu. alhamdulilah jumpa dah

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers