Anugerah | Muhammad Aqil Najmi 1 tahun 2 bulan

12:27 PM

Assalamualaikum
 
Alhamdulillah...hari ni Aqil Najmi genap 1 tahun 2 bulan.
Dah macam-macam kaletah dan pangai dah kuar.
Dah boleh paham arahan-arahan yang kita suruh.
Ajak mandi pon senang.Kata jom mandi terus bangun jalan ke pintu bilik air.
 
Satu hari tu pi umah mak ngah nak melawat pak ngah.Dok sembang-sembang.Aqil duduk kat lantai sambil main.
Abah cakap kat saya jom sambil bagi isyarat mata kata nak balik...tengok-tengok Aqil dah bangun jalan ke pintu.
Eh..eh...tau tau ja dia kami dah nak balik.Semua pakat gelak tengok gelagat dia.
Pakat puji cerdik tak kena dengan umo.Hish...anak orang lain pon cerdik jugakkan?
 
Sayang mama abah...moga jadi anak yang berjaya dunia dan akhirat.
 
senyum cara Aqil

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. bijak aqil, thumbs up! memahami arahan dengan mudah dan senang...

    ReplyDelete
  2. bijak bijak

    tapi betoi kak zai budak2 skang bijaknya dorang tak padan dengan umur, alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  3. **boleh boleh nanti kalau nak tanya pape pasal breastfeed tanya je. insyaAllah kalau kira tau kira share sekali :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers