2nd Photobook Aqil dah sampai

9:02 AM

Assalamualaikum

Yeayyyyy....balik rumah tok Besah tengok photobook Aqil dah sampai.
Teruja aih nak tengok padahal dah tau camna rupa dia.Eh...kita buat sendiri kan mesti la tau rupa dia cemana...hekhekhek...

Ni la rupa dia....ihik >.<








Ada lagi satu baucer tak buat lagi.Expired bulan 1 ni.Emmmm....nak boh gambaq apa plak ni 
@_@



You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. hai aqil hensem..amboi dah boleh buat jual dah photobook dia nih hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah teruja... bila lah mummy nak wat jugakk

    ReplyDelete
  3. Alah comelnyaaaa... bagus jugak ada photobook mcm tu kan... dah macam majalah jer... terbitan terkini... kena buat tetiap tahun tu mcm buku sekolah

    ReplyDelete
  4. Bestnya.. Teringin juga nak buat..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers