Wordless Wednesday | Pre Deepavali

10:12 AM

Assalamualaikum
 
Semalam punya keja dekat 4.30 petang.Baru kelam kabut dok lukih.
Harap maklum.
Ini adalah hasil pelukis amatur...hihihi...
 
 
 
Kononnya pre Deepavali la padahal inai tu dah lama ada kat tempat cuma malas ja nak buat.Bila sorang buat yang lelain pon gedik-gedik nak jugak.Pastu pakat control tangan masa balik.Jalan dah macam robot...hihihi...

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. wah banyaknya masa nak buat semua ni di office... hu hu hu, saya tak cukup2 masa even sampai waktu balik pun...

    ReplyDelete
  2. kira tak suka inai ni. geli bila tengok tangan berukir gitu. kalau inai biasa tu suka la hihihihi

    ReplyDelete
  3. aida suka...
    aida suka...
    terkenang kan time kawin dulu hi hi hi...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers