From Istanbul with love

3:19 PM

Assalamualaikum
 
Hahaha...tajuk bukan main lagi padahal....
 
 
Gambar di atas cuma hiasan semata-mata.Hat bawah ni baru betoi >.<
 
Bila tak tau leh sampai Istanbul tapi takpa tak dapat pi Istanbul kita dapat makan manisan dari Istanbul pon jadi la...hihihihi....
 
 
Ni kalau makan abes sebekas ni boleh potong kaki jawab dia.Maneh melecas....menggeletis bak ulat beluncas.
Kang tak makan kecik ati plak kawan dah beli.Lepas makan 2 ketoi minum ayaq kosong setupperware.
 
Pastu kawan bagi plak evil eye ni.Nak ambik ke tak nak ambik ke tak?
Ambik je la.Habuan gantung kat keychain laci ni.
 
 
 

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. memang manis gila manisan dia zai... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. erkkkkk kalau kira tu nak habiskan sepotong mau berejam sebab memang tak suka makan manis2 huuuu

    ReplyDelete
  3. Wahh best jugak sesekali makan makanan oversea..mesti unik kan rasa dia..hehee

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers