Cabaran 30 hari | Hari ke-29 #Bunga Kegemaran, dan Ertinya Untuk Anda

3:36 PM

Assalamualaikum
 
Selamat Hari Raya Aidiladha semua.
 
Meneruskan cabaran hari ke-29.
 
Bunga kegemaran ofkos la bunga ros.Rata-rata perempuan/gadis/wanita sukakan bunga ros.
Saya pon suka gak bunga ros tapi takda la sampai tahap nak tanam-tanam bagai.Mungkin kalau dok umah teres ada laman saya akan tanam kot.Insyaallah kalau rajin...hihihi...
 
 
Kalau dah kata bunga ros dah tentu-tentu orang kaitkan dengan cinta.Emmm...dulu-dulu mas zaman muda remaja penah la dapat bunga ros dari boipren.Wat seperais bagi masa nak balik dari KLCC.Malu tau bawak bunga ros nek LRT...auwwww...
 
Selalu gak la dapat masa zaman-zaman bercinta-cintun dulu tapi bila dah kawen ni....takde pon suami nak bagi bunga -_____-
 
Bila tanya nape tak bagi bunga masa besday ke aniberseri ke suami jawab
'Watpa bagi bunga...nanti layu.Buang duit je.Baik bagi benda lain.Makan ke.'
 
pffftttt....tak romantik lansung tapi takpela...saya dapat la hadiah memahal sikit yang leh pakai ke hulu ke hilir tapikan teringin la nak bunga dari suami...emmm...emmmm....
 

You Might Also Like

1 apa kata anda?

  1. hahahahahahhaa sory tergelak :p suami akak spesis kira lah. tak suka org bagi bunga, baik bg brang yg blh tahan lama. makan ke, bercuti ngehngehngeh

    sebabnya kira tak suka bunga :p kecuali bunga sakura hikhikhik. pun bunga la syakira oiiiii =.=

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers