Anak bertuah

2:00 PM

Assalamualaikum
 
Anak bertuah saya ni macam-macam fesyen dia.Kalau dok umah mengasuh behave ja.Bila tanya pengasuh semuanya ok.Heran.Boleh plak tido kat tilam bawah.Takyah buai takyah tepuk-tepuk.Dia sendiri pi baring kat tilam dan lena.
Kalau minum susu boleh ja minum atas tilam tu tapi bila kat rumah...lahai...demand memacam.
 
Tido nak kena dalam buai...mama nak kena injut nak kena nyanyi nasyid zikir semua ada sampai lena.Minum susu taknak minum kat bawah kena naik buai baru abes sebotol.Kalau minum kat bawah 2 3 kali isap pastu bangun pi main.
 
 
Bila camni mama takleh wat keja lain selagi Aqil tak tido la.Kang dia terjun buai sendiri jenuh plak.Tunggu la tepi buai sesambil lipat baju.
 
 
Tengok la gaya.Pandai plak kat umah orang baik.Balik rumah manja bukan main -_-
Penat mama pi beli toto kecik bentang kat hall nak suruh dia baring....emmmm...takmaunya dia.Asik-asik pi kat buai.
 
Takpe la sayang janji jangan punggah baju mama lipat sudah.Yang lelain nak main, main je la.

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. hihi...aqil saje nak manja2 ngn mama kot. comel jerk aqil ni...
    jemput join ga kite http://cikjelita899.blogspot.com/2014/10/1st-giveaway-by-cik-puan-jelita.html

    ReplyDelete
  2. hehe aqil kata bila lagi nak bermanja dgn mama ye dak time kat rumah jer lah sbb kompem mama akan layan punya

    ReplyDelete
  3. duk umh pengasuh aqil xleh mnje2..
    hihi..
    2yg nk mnje2 ngn mama die 2..

    ReplyDelete
  4. Aqil dah paham kalau rumah orang kena behaveeeeee dengan mama takpeeeee boleh buli :p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers