Lari dari kebiasaan

1:53 PM

Assalamualaikum
 
Hari ni punya breakfast.Lambat plak nak up entri ni...hihihi.
Dah abes lunch baru teringat.
Lari dari kebiasaan asik makan nasi lemak...nasi goreng...bihun..mee...so kita pekena mee kari di pagi hari....nyummmm....
 

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. amboi ni brekpes kat kilang ker

    ReplyDelete
  2. idah suka mee kari... :D bekfes pun boleh jerr... tapi nampak kuahnya macam cair sikit ek? tapi kalau rasanya sedap okay jer kan... :D

    ReplyDelete
  3. wow bekpes cenggini ? huuurm kalo CT makan bekpes gini makin membolaat la gamaknya. sejak tengah diet ni memang very memilih bab bab makanan.

    jelos ngan orang yang sumbat makanan sedap sedap tapi tak gemok oun.

    ReplyDelete
  4. Wah! Sedap ni pepagi makan mee kari :-)

    ReplyDelete
  5. pepagi makan mee kari memang semangat dia lain kan kak zai hihihi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers