Cantik macam orang Korea

3:07 PM

Assalamualaikum
 
Pagi ni bos mai bagi MASK suruh ambik sorang dua keping.
 
S : Why bagi mask?
B : Nak bagi you all nampak cantik....hahaha...
S : #selama ni tak cantik la ye....sobbbbsss(dalam hati)
 
Antara mask yang ada.Oren, rose, alor vera dan bambo.Pilih pilih jangan tak pilih.
 
Yang ni yang saya pilih.
 
Satu brightening satu moisturizing.
 
Nape saya kata cantik macam orang Korea sebab ni produk Korea.Orang Korea kan cecantik padahal banyak yang plastik surgery...hahaha...eh maksud saya produk Korea banyak yang natural so kita suka....ngeeee....
 
 
Tengok la esok-esok bila dah pakai muka mesti cantik comey...hahahaha....

You Might Also Like

11 apa kata anda?

  1. esok jangan lupa selfie setepek zai ihiks

    ReplyDelete
  2. abis la lepas ni Aqil xkenal mama dia dah hihihihi

    ReplyDelete
  3. abis la lepas ni Aqil xkenal mama dia dah hihihihi

    ReplyDelete
  4. cantik macam orang korea la pasni.. hehe

    ReplyDelete
  5. Akak TAG kamu

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/mini-merdeka-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. wah.. baik nye hati boss... kompom kulit gebus gebas macam kulit korean... :D

    ReplyDelete
  7. hihi.. mesti cun habis ni lepas pakai..

    ReplyDelete
  8. wahhh... pasti kulit putih muluss jer pasnie... :D

    ReplyDelete
  9. wow glowwwing la muka akak pasni :D baaiknya bos kasi mask lagi. mmg pemurah. hihi mmg koreans bnyak plastic surgery. nak buat cem mano.. culture diorang gitu.. habis sek aje terus buat surgery..

    tp positive aspectnya.. kulit diorang memang superb. fuiyoooo licin memang terbaik. nak kulit gituuuu..

    ReplyDelete
  10. waaa...lpas ni kne blaja ckp korea la bila muka dh cntik cm org korea ..huhu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers