CABARAN 30 HARI | Hari ke-4 #Buku Kegemaran Saya

9:52 AM

Assalamualaikum
 
Meneruskan cabaran di hari ke-4.Nak cerita buku kegemaran saya.
 
Hahahaha...saya takda buku kegemaran tapi saya suka membaca.Bagi la novel, majalah, surat khabar semua saya suka baca.
 
Dulu sebelum kawen saya boleh abeskan sehari satu novel.Memang dok layan novel tu je la.
Antara koleksi yang ada dedulu.Lani dah ke mana-mana dah abes orang pinjam.Adala 2 3 ketul kat rumah baru ni.
 
 
Tapi dalam banyak-banyak novel saya suka tulisan Hlovate.Walaupon ada yang tak suka cara dia karang cerita tapi saya suka.
 
Tu je la yang leh cerita.Maaf le kita takda buku motivasi =)
 
 

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. aku pernah jadi auditor..
    dan sejak hr tu..
    aku tak baca buku..
    melainkan buku yg ada kaitan dgn kerja..

    ReplyDelete
  2. mama hampehhh.. langsung tak baca buku sekarang...

    ReplyDelete
  3. sama!!! suka Hlovate. org kata org pemikiran tinggi dan luar kotak je blh paham jalan carita dia

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers