Cabaran 30 hari | Hari ke-27 #Mood Anda Hari Ini

9:17 PM

Assalamualaikum
 
Cabaran seterusnya untuk hari Ahad.Cabaran hari ke-27.Mood saya semalam.
 
Perasaan?Bercampur baur.Sonok sedih nak marah semua ada.
 
Semalam besday suami.Dah hepi-hepi kuar makan-makan dengan suami dan anak.Sonoknya....
Pastu lepas makan suami pi isi minyak.Aqil biasa la kalau keta benti dia la sibuk sangat nak main stereng.Pastu dia dok main duit syiling kat tepi pintu tu.Saya terus ambik syiling-syiling tu boh dalam satu bekas.Yela takut Aqil telan syiling tu kan.Tetiba suami buka ja pintu....GEDEBUKKKKK....Aqil terterap atas lantai petrol pam.Menangis jangan cakap la.Meraung sakan.
 
 
Sebenarnya saya nampak suami nak buka pintu tapi selalunya suami tengok dulu kalau Aqil kat pintu suami akan buka slow-slow tapi semalam suami buka cepat-cepat.Tak sempat saya nak sambar Aqil dah jatuh.Automatik saya pon menjerit.
 
Tak pasal-pasal bergaduh.Tak pasal-pasal kena marah.Hai la.Mood tengah ok tetiba sentot.Terus malas nak gumbira-gumbira.....sobbbbbs T_T

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. alahai sian aqil jatuh ye..sabo yer mummy..macamtulah kite isteri ni kena sabo jelah takmau bagi gaduh panjang2 kan.

    ReplyDelete
  2. Bukan sengaja zai..
    Insyallh, aqil x apa2.

    ReplyDelete
  3. itu la namanya malang tak berbau... kesian Aqil yerr... syukur tak ada apa2 :)

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, dah nak jadi kak zai. tak boleh nak mrah sesape. huuu. selalunya lepas jadi satu2 perkara kita mesti jadi lebih alert kan. insyAllah takde pape Aqil tu. Aqil kuat :)

    ReplyDelete
  5. Assalam zai,
    kesian aqil...
    tapi bebudak ni rasanya memang besala bab jatuh2 ni yer dop???he3
    tapi kita ni ibu2 yang slalu tak thn bila anak jatuh kan3
    bedarau darah, jantung stop teruih he3

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers