Cabaran 30 hari | Hari ke-22 #Destinasi Percutian Impian

8:22 PM

Assalamualaikum
 
Meneruskan cabaran hari ke-22.
Ala...tanya destinasi percutian impian kat kita.Malu ah nak cakap...hihihi...
 
Sebagai seorang yang suka tengok cite maharaja-maharaja ni semestinya saya teruja nak tengok istananya.Kita tak pilih China tapi impikan bila la nak bercuti ke Korea....hahahaha...
 
Berangan sangat tapi tak salah kalau berangan.Mana nak tau leh tercapai.
 
 
 
 
 
Tapikan tapikan kalau di beri pilihan pi Korea ke pi buat umrah saya pilih umrah lagi la cuma Korea ni destinasi percutian impian je.Kot-kot la ada orang baca tetiba nak sponser....saya terima ja....hahahahaha....

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. Best2 kalau tercapai impian Kita kan

    ReplyDelete
  2. Bila Zai cakap Korea tetiba teringat Winter Sonata yg dulu jadi fenomena walaupun Okje tak layan pun cerita tu....tak tau pun cite dia mcm mana best sanagt ke?

    ReplyDelete
  3. kan kak zai dri pegi korea baik pegi umrah. lain la ada duit yang tatau nak letak mana dah baruuuuu lah boleh pegi korea pulak teheeeeee

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers