CABARAN 30 HARI | Hari ke-2 #5 Cara Memenangi Hati Zai Zamree

10:06 AM

Assalamualaikum
 
Moh meneruskan cabaran untuk hari ke-2.Ehem...ehem...
Cabaran hari ni tentang cecara nak memenangi hati seorang Zai Zamree......auuuuuwwww...
 
 

Saya ni jenis mudah tersentuh.Kira sensitip metip jugak la.Tapi saja-saja nak sensitip takdela tapi saya pon jenis yang biasa-biasa simple.Takda yang hebat sangat.Cara nak memenangi hati saya?

1-Diam
Kalau saya sentap takmo cakap baiklah awak...awak...awak diam ja.Memasing takyah cakap.DIAM.Sebab saya jenis akan COOL sendiri.Lepas tu saya sendiri akan tegur awak balik sembang macam takda apa-apa yang berlaku ^^

2-Gurau-gurau manja
Hahaha...GEGURAU MANJA.Dah nampak saya macam nak sentap tak sentap tu apa kata gegurau la memanja dengan saya.Atleast kesentapan saya tu tersentot balik....hihihi...

3-Ikhlas
Saya suka berkawan dengan orang yang IKHLAS nak berkawan.Kalau setakat nak dapat apa-apa habuan baiklah takyah sebab saya takda benda nak bagi balik pon.

4-Bersederhana
Saya jenis yang simple dan SEDERHANA so saya suka gak orang yang jenis simple.Tak suka la yang jenis menunjuk dan tunjuk hebat.Kadang tu cakap pung pang pung pang tapi tak tera mana pon.

5-Suka makan
Kalau awak jenis SUKA MAKAN kita memang leh ngam...hahahaha...Tak suka la kalau duduk kedai makan tapi nak makan macam nak taknak ja.Nak belanja pon rasa tak berbaloi...hihihi....


Tu je la kot.Hat lelainnya sesuai untuk suami saya je la....hahahaha....


You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. sama la kita kak zai. kalau tengah marah tu baik yg lelain diam. kalau tidak nanti mcm simbah minyak dalam api je hihihi

    ReplyDelete
  2. Assalam kak,
    hat no 2-5 tu sama dgn saya gak..he3..
    selamat berkenalan...
    jemput la singgah & join blog saya http://aryshafayyadh.blogspot.com/
    harap dapat tunjuk ajar & kongsi ceritera sama2

    ReplyDelete
  3. OKje pun gemar gak makan Zai....sementara boleh makan makan ajelah kan...

    ReplyDelete
  4. hai.. macam sama je kan.. tak suka org menunjuk ni. rimas..

    ReplyDelete
  5. {\rtf1\ansi\ansicpg1252
    {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;}
    {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red34\green34\blue34;\red255\green255\blue255;}
    \deftab720
    \pard\pardeftab720\partightenfactor0

    \f0\fs26 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec2 mihmihmih CT suka yang makan tu !! sep sep. kawan kawan CT memang besh sebab semua sporting suka makan. kami melepak bukan buat apa sangat. makan memang wajib. hihi senang aje nak bergaul dengan orang yang suka makan lagi lagi kalau suka makanan yang sama.}

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers