CABARAN 30 HARI | Hari 1 #Gambar Terbaru dan 5 Fakta Mengenai Saya

3:43 PM

Assalamualaikum
 
Tengok FB KBBA awat ramai sangat dok post entry bab cabaran 30 hari cabaran 30 hari.Oh....rupanya ada wat segmen.Kalau camtu mesti la nak join.Dah terlambat sehari tapi takpa moh join jugak-jugak.
 
 Hari 1 #Gambar Terbaru dan 5 Fakta Mengenai Saya
 Nah pic terbaru saya dengan Aqil.Eh...nak kata baru tak baru sangat la.Pic 2 minggu lepas.Sekarang banyak ambik gambar anak ja ^^,

#nofilter #nomakeup
Fakta mengenai saya?Emmm...emmmm...
1-Tak suka bergambar.Kalau bergambar kena ambik banyak-banyak kali baru puas hati.
2-Suka makan.Bagi ja apa jenis makanan pon tak tolak....hak hak hak.
3-Suka sopim online sampai suami marah.
4-Suka nasi kerabu(klate) lebih dari nasi kandar walaupon saya orang Penang...har...har...har...
5-Asal tengok cite Hindustan(cite tahun 90-an 2000) ja mesti menangis.Cite zaman sekarang dah tak best.Macam yeye je kunun saya dok kat tempat pelakon tu....sobbbbbbbbbbbbbbbs

Ha...tu je la 5 fakta mengenai saya ^^,

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. bukan hindustan je..cerita lain pun banyak yg cerita dulu lagi best lagi menyentuh hati dari yg dihasilkan baru2 ni kan.. hehe..

    ReplyDelete
  2. mummy tgk jer citer apa yg cedey2.. mesti nak nangis sama.. huhu

    ReplyDelete
  3. akak pulak takut shopping online bimbang kualiti tidak sebaik gmbr. akk suka tgk cerita tamil.

    ReplyDelete
  4. haaaa marah dia. amboiiiii beseeeee tu soping online sesaja hihihihi :p

    ReplyDelete
  5. ohhhh ada segmen rupanya....Gud luck yeh Zai

    ReplyDelete
  6. saya pun suka makan nasi kerabu....dah namanya org kelantan kan...harus la suka

    ReplyDelete
  7. uish....ingatkan gambar kakak dgn adik, rupanya maknya, nampak muda tau... seyes ni ..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers