Sambung coOti

3:38 AM

Assalamualaikum

Setelah 9 hari bercuti raya baru berkesempatan nak update entri.Tak sempat nak on9 kat laptop.Ni pon buka kot enpon.Tak sempat juga nak ucap Selamat Hari Raya kat semua.

Hari ni saya sambung lagi cuti.Aqil tak sihat.Start dari raya pertama lagi dia tak sihat.Selsema jangkit dari sepupu dia si Izara.Pastu mai plak batuk² sampai muntah.Aqil dok merap kat mama dia je la.Asik nak soh dukung nak menempek kat mama dia ni sampai tak sempat nak snap pic ketupat,rendang & kuah kacang ayam.

Kalau nak main dengan sepupu² dia atau orang lain mama kena ada depan mata.Kalau tak dia menangis macam kena pukul.Abah ada pon dia dah tak nampak.Nak mama juga sampaikan saya tak tolong lansung masak kat dapur umah mak waima umah mertua.

Hari dok nampak² macam Aqil kena campak.Banyak bintik² kat kaki tangan dan telinga.Memula ada dua 3 biji ja.Ingatkan kena gigit semut.Biasa la raya.Anak sedara makan kuih raya bersepah-sepah tapi hari ni nampak makin banyak.Memang agak campak je la tambah² demam Aqil ON OFF.

Banyak nak cita tapi takpela.Nanti upate len.Payah sangat update pakai enpon.Macam tak puas ja nak tekan²...hihihi...

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Kesiannya Aqi, tak sihat time raya.. Get well soon Aqil..

    ReplyDelete
  2. aloh.. raya2 ni sakit pula..
    Take care Aqil Zee. cepat sembuh ye Aqil.

    ReplyDelete
  3. ala siyannya.take care and get well soon aqil

    ReplyDelete
  4. budak2 klo kena campak mmg sedih sgt2 tengok.....harap2 aqil cepat baik ek demam nya.....byk ari lg nk beraya nie

    ReplyDelete
  5. kesian Aqil.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  6. musim sama skang kan kak zai. lagi satu skang musim sakit mata. Allah moga dijauhkan lah anak2 kita dari sakit2 yg mudarat ni. sian depa nak bgtau sakit kt mama tatau lagi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers