Khamis yang sepontan | Ketupat palas

2:35 PM

Assalamualaikum
 
Hari ni tengah dok wat keja tetiba rasa cam teringin sangat nak makan ketupat pulut daun palas dengan rendang.Ahhhh....sudah....
 

 
Ritu raya dan makan sesuap dua ja so jadi macam tak puas sangat makan ketupat palas.Hai la....nak kena buat ni.

You Might Also Like

16 apa kata anda?

  1. ala teringin gakk.. raya tahun ni tak merasa lagi ketupat palas..

    ReplyDelete
  2. kena cari open house la camnie..! :D kalau pandai buat sendiri apa salah nyer pun kan... :D

    ReplyDelete
  3. Rai...kena mkn cecepat.nti dh nk pntang dh

    ReplyDelete
  4. acik idah...rendang ja reti buat.ketupat reti mkn ja...hik3

    ReplyDelete
  5. raya tahun ni makan ketupat tk smpi 10 biji brbanding dgn yg lepas2 brpuluh2 biji...perut da tak mampu nk asuk banyak2....sedih toi !

    ReplyDelete
  6. xpa2..thn dpn mkn byk2 blk cik anggur

    ReplyDelete
  7. salam jumaat zai... idah singgah petang... :)

    ReplyDelete
  8. Tak susah ke nak buatnya Zai.....okje pulak teringin nak makan lontong ....masakan Raya

    ReplyDelete
  9. okje...susah gak.byk step nk kena buat tp nk mkn pnya psl smua boleh

    ReplyDelete
  10. hahahahahaha *gelak dulu* lepas2 raya ni mesti mengidam lagi teruk kan sbb susah nak jumpa @.@

    ReplyDelete
  11. tu la.ngidam mcm2.nk lps gian sbb ry ritu x sempat nk mkn

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers