Bila Aqil dah pandai memanjat

9:53 AM

Assalamualaikum
 
Sekarang Aqil tengah nak melasak.Nak belajar itu ini.Sel-sel otak nak berhubung la katakan.Paling dia suka ke dapur la sebab banyak perkakas mama kat dalam tu.Disebabkan selalu sangat sampai dapur mama boh kotak nak hadang Aqil pi situ.Hari tu tak tau jugak nak wat cemana.Nak beli pagar pasang tak beli-beli pon.Ni semua gara-gara tengok pic Uwais dalam blog ummi Kira Sakura terus dapat idea.Try la boh 2 kotak kat situ.
 
Selalunya kalau saya kat dapur Aqil akan berdiri kat kotak tu sambil panggil saya.Kita pon melayan la sambil masak sambil sembang-sembang dengan dia.Kang tak layan menangis plak.Memang dia tak pandai nak angkat kaki naik atas tu.Selamat mama...hihihi....
 
Kotak bunga-bunga tempat simpan baju Aqil yang dah tak muat.
 
Semalam dalam dok kalut-kalut tengok-tengok dia dah dok atas kotak tu.Bila masa dia naik pon tak tau.Naseb la Aqil just duduk ja tak berani turun.Kalau tak naya ja jatuh gedebuk.Adoi la anak....mama takleh nak boh kotak dah la jawabnya.Nampak macam bahaya bakal menjelma ja kalau dok biar kotak tu kat situ....huhuhu....
 
=.= Sadis sangat disebabkan enpon mama dah rosak tak dapat nak snap pic secara spontan macam selalu....sobbbbs...sedeyyyyyyyyyyyyyyyy......

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. umh sy pn sm..anak dh pndi sepahkan brg2 dapur . dh 2 cawan dia pecahkan.. xde pagar ssh tp nk psg tu susah la hai.. tu asyik ttangguh je

    ReplyDelete
  2. Mila...ni sbb sewa rumah org tu yg tpasang2 ni

    ReplyDelete
  3. alala.. comelnyaa.. bole plak dia ajak mama dia sembang2 dari dapur ye.. kikiki..

    ReplyDelete
  4. Haii.. cakkk..
    done follow sini no. 542..
    jom follow me back.. leh kita saling kunjung-mengungjung pasni kan..
    salam kenalan yea.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    kalau minat kucen meh le follow sini jugak..
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    mekasih.. =)

    ReplyDelete
  5. alooo comelll... hehehe. seronok betul bila tengok gelagat budak budak ni

    ReplyDelete
  6. sama la ngan naka kite yg sorang tuh..belum dpt kaki lg dh manjat dh sana sini..adeh..

    ReplyDelete
  7. alahaiii mana baju nie sayang?? mama dia punnn.. :P
    Syukur tak ada apa2 yg buruk berlaku...

    ReplyDelete
  8. makin besar makin banyak akal dh kan ~

    ReplyDelete
  9. haaaa kalau dah boleh panjat sila lah lupakan kotak ituuuu hahahahahaha :p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers