Anugerah | Aqil dah 10 bulan

10:01 PM

Assalamualaikum

Alhamdulillah....hari ni genap usia Aqil 10 bulan.Dah macam-macam karenah dia.Dah paham sikit-sikit bila kita suruh contohnya...
-Bila suap bubur pastu suruh minum air Aqil akan minum air yang saya letak dalam cawan dia.
-Bila Aqil terjaga dalam buai dan takmo tido mata celik ja saya cakap 'sayang nak turun ek?jom turun'. Aqil terus pusingkan badan dan suakan kaki dari buai.Saya tekan buai bagi rendah dan Aqil akan turun sendiri.
-Kalau lapar susu Aqil akan nangis-nangis cakap bahasa dia pastu mesti ada sebutan 'nennen' ha...tu tanda dia nak susu.Kalau dahaga dia sendiri akan cari cawan air dia dan minum.Yang tu takyah suruh.Memang secawan tu boleh abes untuk waktu siang kalau dia banyak main.


Tadi pagi ingat demam Aqil dah ok tup tup petang badan panas balik tapi tak tinggi la cuma panas-panas camtu kira dalam kategori demam la kan.Dok jerelum tuala dengan air ja basahkan kepala dan badan Aqil.
Muskil jugak.Ciken pox dah abes dah rasanya tapi demam balik.Masuk ni dah 2 minggu Aqil demam.

You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. semoga cepat sembuh aqil.. risau kalau anak demam lama lama kan..

    ReplyDelete
  2. ala tak baik demam lagi ke..sian aqil..get well soon yer.

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah makin besar dah dia makin pandai. cepat sembuh tau Aqil. takmo demam2 dah

    ReplyDelete
  4. demam nak tumbuh gigi kot... semoga Aqil cepat sembuh yer... boleh pergi collect duit raya lagi... :D

    ReplyDelete
  5. cik siti...demam nk tumbuh gigi byk2

    ReplyDelete
  6. acik idah...a'ah...demam nk tumbuh gigi.dh ada 3 batang dh

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers