Berniaga main-main | Acar ikan talang

11:09 AM

Assalamualaikum
 
Dah 5 Ramadhan baru nak terhegeh-hegeh promote acar kat kawan tempat keja.Terus kena bebel cakap takleh rasa la apa la...hihihi...
Maaf la dah terlewat.
 
Selalunya kita makan acar buah.Kalau kat umah kenduri selalu ada acar buah tapi kali ni kawan ada buat kelainan sikit buat acar ikan talang.
 
 
 Sesaja la tolong kawan dengan bisnes acar ikan talang dia so kita bawa ke kilang kot-kot ada yang nak belikan.Stok bangun lewat masa sahur boleh la makan acar ikan talang dengan nasi panas....emmmm....terangkat.
 
 
Baru ja promote tak sampai 5 minit melalui email berduyun kengkawan yang oder.Makaseh la kengkawan ku.Tak sangka laris...hihihi...Dah la bawa stok tak banyak.Terus bersemangat nak berniaga lagi.

You Might Also Like

14 apa kata anda?

  1. teringinnnn ni cik zaiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  2. kat ofis saya pun ada staf yg juai.. dan saya dh rasa.. mmg mabeles la kene ngan nasik panas2... xyah byk lauk pun.. yg tu je pun dh layann...

    ReplyDelete
  3. kuah dia sama ke dgn kuah acar buah? acar buah mama buat tapi kira xmakan. xblh masuk huuu

    ReplyDelete
  4. ikan talang tu ikan laut ke darat huhu taktau..hihi tak dapat imagine rasa dia cane. kalau acar buah tu adalah jugak makan sekali dua.

    ReplyDelete
  5. acar ikan talang??..pestime dgr...

    ReplyDelete
  6. Ju...tu la psl.dpt yg ni dgn nasi pns pon dh cukup.mabeles ahhhh

    ReplyDelete
  7. kiera...a'ah...sm dgn acar buah cuma tukar buah boh ikan talang

    ReplyDelete
  8. siti...ikan talang tu ikan laut.ala...ikan masin yg wt gulai tu

    ReplyDelete
  9. falsya...sy pon pestime rs acar ikan talang.sblm ni mkn acar buah ja

    ReplyDelete
  10. tak pernh plk cuba.. pelik tak?

    ReplyDelete
  11. PetakBunga...x pelik sbb sy pon ada gak bnda yg x penah mkn lg

    ReplyDelete
  12. Nurul..bkn mcm sedap dh.mmg sedap ni...hihihi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers