Tabung tin biskut mama

9:59 AM

Assalamualaikum
 
Aqil Najmi sekarang dok belajar berdiri.Suka sangat berdiri kat kusi dan grill rumah.Alhamdulillah dia tak plak nak belajar berdiri kat almari TV.Risau jugak sebab TV nipis tu kan boleh terbalik kalau di usik.Nak lekat kat dinding rumah tak leh.Rumah orang kan.Nanti berlubang sana sini plak.
 
Lagi satu benda tempat Aqil nak berdiri guna tabung tin biskut mama.Kat umah ni ada 2 tin biskut.Satu tu memang ada biskut dan satu lagi penuh dengan syiling belen tiap hari saya balik dari keja.Semua syiling lempaq dalam tu.So tin tu memang berat.Dia cuba gak berdiri guna tin biskut satu lagi tapi asik la lari dan terbalik.
 
 
Bila dapat tin biskut tabung mama ni kemain suka dia nak berlatih berdiri pastu cuba duduk pelan-pelan.Kemain awak ye dok praktis sampai berpeluh-peluh.Dah la rambut lebat.Abes masam bau awak.
 
Tak kisah la awak nak praktis berapa lama pon janji cukup time tido awak tido ye sayang.
 
 
 
#orang selalu kata baby bambam malas nak gerak tapi rasanya Aqil tak macam tu.Aktif dia sampaikan mama abah leh surender

You Might Also Like

12 apa kata anda?

  1. tak berat ke yayang...jgn tertimpa kaki dh la erk.....hehehe selamat melangkah ke depan aqil ~

    ReplyDelete
  2. cik anggur....berat sgt smpai xleh nk ubah

    ReplyDelete
  3. ohhh tengah baru belajar berdiri rupanya...Janji ada benda depan mata ...ambik peluanglah kan Aqil hehe..... Aqilkan nak berlari raya nanti mama hehe

    ReplyDelete
  4. Luth dulu, kita ajar bergantung kat kerusi plastik.. dia boleh tolak sendiri.. alhamdulillah 10 bulan dah boleh berjalan.. tin biskut tu rendah sanagt..bonkok kan badan..

    ReplyDelete
  5. OKje...tu la kemain dia dok praktis.tgh dpt kaki.tgn dok buleh.mnta2 ry ni dh leh jln la

    ReplyDelete
  6. PetakBunga...kt umah xde kusi pastik.kusi besi adala tp berat la plak nk tolak

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah Aqil pun mcm Uwais. ringan badan depa walaupun badan semangat. moga dipermudah Aqil.

    biar je ape orang nk kata. janji anak kita sihat. cergas. elok segala segi dah sudah :D

    ReplyDelete
  8. tgh berusaha belajar berdiri ye aqil.chaiyol.chaiyok

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers