Misi mencari mozek

9:52 AM

Assalamualaikum
 
Khamis lepas saya dan suami ke Kepala Batas mau cari mozek.
Nak boh kat lantai ruang makan, dapur dan tandas.
Actually tandas tu dah ada mozek dah cuma nak tukar yang lebih kasar.Yang sedia ada tu macam licin sikit.
Pestime kan masuk kedai camni so teruja sikit la.Menjelajah ke seluruh pelosok kedai...hihihihi....
 
 
Wat dinding camni pon ok gakkan?
 
 
Sampai satu sudut terpandang kabinet ni.Nampak agak semak dengan barang-barang tokey kedai tapi kemasan mozek dia memang halus.Bucu-bucu kabinet ni di asah supaya tak tajam bersegi.Elok la kalau ada anak kecikkan.
 
Eh....ni pi cari mozek bukan untuk rumah saya tapi rumah mak.Wat renovation lagi sempena nak raya ni.Hari tu mozek kat ruang tamu, bilik dan bilik air ja.Sekarang dah melarat satu rumah dah.Banyak plak duit mak.Dalam diam-diam kumpul duit wat semua-semua ni.

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. mozek raya ke apa nie kak...heheheh

    ReplyDelete
  2. takpe kak. ambik pengalaman masa cari mozek mak nie. esok bila dah dapat rumah sendiri, senang tau dah mana nak tuju kan ;)

    dapur tue pun impian kira jugak tue. insyaAllah dah ada rumah sndiri, ada rezeki lebih nak buat ala-ala gitu la hihihi

    ReplyDelete
  3. tu la kiera...ambik pngalaman.sengaja mak suruh asben kak yg p sbb dia leh ckp cina

    ReplyDelete
  4. hehe...mak mak kita ni mmg banyak duit tau Zai....hehe beli banyak sikit ....nanti lebih boleh je tumpang tampal dapur rumah zai hehe

    ReplyDelete
  5. tu la kan sis OKje.muskil aih.dok umah pon byk duit

    ReplyDelete
  6. bestnya kan bley deco2 rumah sndri ikot design kita sndri~h0ho0o...seriyes kan mak2 kita nih dlm diam2 byk woo saving dia..had0ila,yg kita kira dok bg perabeh ja..

    ReplyDelete
  7. kan liyza kan...yg kita ni duit xtau p mn...bahahahaha

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers