Tempat paling dia suka

2:11 PM

Assalamualaikum
 
Masuk keja lambat hari ni.Tak jaga...hihihi...malu ja.Semalam suami cuti so habiskan masa bersama suami dan anak kuar meronda.Pastu singgah makan kat Nurul Ikan Bakar Batu Uban.
 
Eh...bukan nak share benda makanan tapi nak share pic Aqil semalam.Kami duduk kat bahagian makan bersila memandangkan ada anak kecik + Aqil pon tak pandai duduk lagi.So lepaskan dia meniarap kat lantai tu.Nak kuarkan stroller ujan plak so takyah la susah-susah.Bila dah biarkan dia meniarap ni bukan main suka dia ke sana sini.Sekali nah...dok bawah meja pendek tu.
Budak-budak memang suka dok bawah meja ek?Bape kali balik umah mak mesti Aqil akan menyulur ke bawah kusi meja.Berkenan sungguh port tu.Apa yang ada bawah meja tu pon tak tau.Tarik kuar dia masuk balik.Last-last biarkan je la.Pandai pula tunduk tak angkat badan tinggi-tinggi takut terhantuk.

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. kan kak zai tak paham betoi kenapa depa suka duduk bawah meja bawah kerusi tue hihihihi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers