Hadiah dari Kak Mar ku sayang

3:46 PM

Assalamualaikum
 
Mood hari ni hepi sesangat.Patutnye hari Isnin mood lemau tapi bila dapat hadiah terus rasa....aaaaa....aaaa....teruja hepi semua ada.Hadiah idok le memahal gitu tapi bila orang ikhlas nak memberi tu rasa sangat terharu.
Lama gila kot tak beli novel apatah lagi membacanya tup tup harini dapat hadiah novel.Hihihi...dok pikir-pikir leh ka sesantai macam sebelum ada anak dulu.Agak-agak leh abeskan novel ni berapa lama ek?
 
Buat kak Mar ku sayang.Thanks bagi hadiah ni.Adik juga doakan kak Mar moga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.Amin....
 
Ingatkan dah tetua ni takde la hadiah-hadiah dari kawan selain makan-makan tapi ada jugak.
 
 
Mood ~ HEPI SAMPAI TAKLEH NAK WAT KEJA :p

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. wah dapat novel, lagi satu tu, chocolate ek?

    ReplyDelete
  2. a'ah Farah...satu lg tu coklat :)

    ReplyDelete
  3. syoknya dapat novel.
    dah lama tinggal dunia bace-bace novel ni..

    btw kita singgah clik clik nuff :D

    ReplyDelete
  4. CT tu la...kami pon dh lama tinggal novel2 ni...

    eh...makaseh ye :)

    ReplyDelete
  5. yg belum ada ank nie pn tak sempat baca brbanding masa ank dara apatah lagi kak zai yg dh ada aqil....mungkin makan tahun nk abes kn satu novel pn ~ agk2 betul tk su teka

    ReplyDelete
  6. kira pun dah lamaaaaaa tak baca novel. masa pregnant dlu pun tak rajin membaca jugak. masa bujang je kemain eksaited kihkihkih

    boleh baca kt ofis jela kak zai. kat rumah mesti Aqil sibuk nak mengeja sama kihkihkih

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers