Baby safe feeder | Makaseh ummi Uwais

4:07 PM

Assalamualaikum
 
Selepas entri ini ummi Uwais dengan berbesar hati nak tolong belikan silicone feeder kat Aqil.
Mama lagi la suka kalau boleh dapat dengan mudah.Tengok online ada yang rega 40++ camgitu.So berjanji la dengan ummi Uwais nak jumpa ambilkan feeder ni.Rega tak sampai 20 pon.Ha...kan dah save 20 hengget.Makaseh ye ummi Uwais sebab tolong belikan Aqil feeder ni.
 

Dah ada feeder silicone so apalagi...moh ler menerai.Bagi Aqil pisang emas.
 Ewah...nak isap feeder pon nak tengok mama.Takut mama marah letewwww....
 
Hisap dan rasa.Sedap ke idok...sedap ke idok?
 
Ha...dah senyum tu kira sedap la kan?Bukan main dia ye.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. yeayyyy aqil pun dah ada silicone baby feeder...umang ai online sampai 40 pluss...iolss beli cuma 20 plus jer zai...tapi yang zai dapat tu lagi murah... seronok diaorang kann???

    ReplyDelete
  2. first time tgk.
    tgk kt blog kak kira la juga .hihi
    nak beli la jgak boleh. hihi

    salam kenal akak :)
    tima ksih singgah blog saya

    ReplyDelete
  3. Farah...tu la.sronok tgk diorg mkn

    ReplyDelete
  4. comel je. hihihihi. baru tau kt online 40 hinggit. dua kali ganda tue huuuu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers