Alhamdulillah....dipanjangkan umur oleh-Nya

2:29 PM

Assalamualaikum

Alhamdulillah...hari ni masih bernafas seperti hari-hari sebelumnya.Terima kasih Ya Allah.Bertambah lagi usia hari ini.
Leh oder kek/coklat bermacam jenis kat Amie bagi sekitar Penang
Hari ni belum ada aktiviti menarik.Cuma duduk di rumah dengan Aqil sesambil menjalankan rutin seorang surirumahtangga walaupon rumah saya tangganya di luar...hihihi...

Lepas mop lantai bagai sesaja bukakan pintu rumah.Biasa la duduk rumah flat.Buka pintu time kuar masuk rumah ja.Selain tu pintu tutup rapat.Kalau buka nak kena berpakaian proper siap bertudung tu yang tutup ja.Aurat perlu di jaga gak walaupon di rumah.

Ha tengok la si debob ni.Bukan main suka bila buka pintu.Terus serbu.

 Mengintai-ngitai bebudak yang dok main-main kat balkoni.
 Dia yang seronok lebih tengok orang main.
 Kesian...kecik lagi sayang.Takleh main dengan abang-abang kat luar tu.
Hadiah besday dari suami?Belum nampak bayang lagi tapi semalam suami sanggup tak pi keja malam nak bawa saya makan-makan.Tak kisah pon bab tu tapi kalau ada lagi bagus....hahahaha....#angkat-angkat kening

Syukur pada-Mu Ya Allah kerana mengurniakan kesihatan, kesenangan dan kuarga kecik yang sempurna walaupon tak semewah dan sesempurna orang lain.Berkatilah rezeki kami suami isteri demi berbakti pada orang tua dan demi membesarkan anak dengan sempurna.Tetapkanlah hati kami untuk terus beristiqomah pada-Mu....Amin.

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. Happy Birthday...semoga panjang umur, murah rezeki, dan berada dalam rahmat Allah SWT...eeeee geram tengok si kecik tu bambamnya hehe...

    ReplyDelete
  2. MissNick...Amin...makaseh ye :)

    ReplyDelete
  3. comeyyyy je pangai budak debok tue. siap sengih gelak ketawa tatahan tue hihihihi

    ReplyDelete
  4. hahaha...kiera...kwn dok gelak kt abg2 kt luar nun..pasan mcm dia yg main sm

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..
    amboi ke main si kecik meneroka ye..

    ppsstt:)
    ye ke kak..
    hanya yang tahu je kot pasai buah zuriat tu.. kalau yg tak tahu sbb x pnh tgk
    ada org juai online kak..

    ReplyDelete
  6. Qaseh...org br dpt kaki cmtu la

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers