Wordless Wednesday | Belek-belek lagi dan lagi

10:08 AM

 
 
 
 
Sonok plak dok belek pasai rumah-rumah ni.

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. sonok kan. tapi kami lani x bedek dah. sebab belum berkemampuan ke arah itu. nanti klu bedek ada yang berkenan terus sakit hati sebab tak dapat nk jadi hak milik hihihi

    ReplyDelete
  2. hihihihi...sj je belek2.mn tau yg tu bkenan n mampu leh la try

    ReplyDelete
  3. kalau nak belek belek la sekarang. kalau nak beli belilah sekarang. rasanya kedepan nanti harga rumah lagi tinggi...

    dulu sy beli umah murah corner lot RM44k. sekarang mana ada dah rumah harga cenggitu kan..

    ReplyDelete
  4. tu la sis siti...yg ni pon rega dia below 100k lg ni.mcm mampu milik ja

    ReplyDelete
  5. zai...rumah2 tu below rm100k ke...dkt area mana tu...

    ReplyDelete
  6. ini mini....yup...below 100k.area Sg Petani ni

    ReplyDelete
  7. h0h0..kak,kmi dlu pon mmg rajin dok menelek rumah2 nih..lg lama belek lg geram sbb rumah cantik n rega makin mahal..kalo nk ikot kemampuan tuh mmg perit sket la..tp nekad kmi beli jgk~kita kna wat geram skali bru jadi..kalo nk tggu duit cukup mmg smpai bila pon ada ja keperluan n kegunaan yg kita nk pkai..hee pejam mata wat geram skali la tros beli ^_^

    ReplyDelete
  8. Liyza...tu la...ni dok riki2 mn bkenan n bkira2 nk beli.nk beli rumah belah penang pulau mmg x mampu dh.rega 200k ke atas ja

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers