Kalau la dapat Ford Fiesta

2:09 PM

Assalamualaikum
 
Tajuk bukan main lagi...hehehe...
Keta yang dok ada pon tak tertanggung dok verangan nak ford fiesta plak.
 
 
 
Cun tak hat kaler merah ni.Ngancam kan?
Saya memang suka keta kaler terang-benderang camni.Nampak hot gitu.Tapi keta hat somi bagi kaler putih cuma bukan ford la.Putih pon cun apa kalau mekap cecantik...hihihi...
Eh....apa kena mengena dengan ford plak?
 
Hahaha...sebenarnya tadi buka NUFFNANG
Sesaja la tengok ada apa-apa tak kat situ.Tetiba 'Eh...earning macam bertambah tapi kot mana ek?'
Belek punya belek rupanya kat CPC campaigns kat bawah nun pasai Ford Fiesta
Tak perasan pon dah seminggu campaigns tu kat situ...huhuhu..
 
 
Maafkan saya na nuffnang.Tak perasan....sobbbs...makaseh la bagi BE ni tuk tambah duit beli baju Aqil.
Buka web psai ford fiesta mula la ketaq tengok keta kaler hot hot ni....owhhhh....berkenan *kelip-kelip mata
Sat nak belek dia punya spec kot-kot la ada rezeki beli keta baru kan....hahahaha...
 

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. blh ajaq dak mcmana function nuffnang tu?? teak retiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  2. ju...errrrkkkk....bkn ju register nuffnang ke?

    ReplyDelete
  3. wahhhhhh moga dimurahkan rezeki kak zai. kalau dapat ford fiesta nie bawak2 la kami sama tau hikhikhik

    ReplyDelete
  4. kiera...amin..amin...amin...
    hahaha...bl la leh dpt keh3

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers