Gelagat Aqil

11:52 PM

Assalamualaikum

Hari minggu macam biasa menghabiskan waktu cuti bersama anak sesambil kemas umah bagai.
Ahad ke rumah tok besah lagi coz ada kenduri arwah umah sepupu.Bila kat umah tok besah saya letakkan Aqil kat tikar corak-corak tu sesaja biarkan dia main sensorang.Nak tengok gelagat dia cemana sebab kat umah saya dia baik sesangat.

Dah leh nampak dah dia pusing sana sini.
Aqil yang murah dengan senyuman

Tempat paling dia gemar kat kaki meja makan dan kerusi.Risau mama ni tau.Pastu paksu buka pintu rumah tok besah dan dan la dia pusing tengok cerah je kat luar tu.Nyulur sampai ke mozek.Pic kat bawah tu Aqil dah pusing balik dah bila dok panggil-pangil dia sambil tunjuk mainan.


Pastu lepas Zohor tok besah ajak pi beli barang dapur kat Jayamas.Aqil dapat set mangkuk cawan ni.Bukan main suka bila bagi dia main.Bila pegang bunyi plastik dan sudu dok berlaga cawan lagi dia suka.Tersengih-sengih dia dok main dengan hadiah tu.
Sengih sokmo
Set mangkuk ni rasanya nak anta kat umah pengasuh bila Aqil dah start boleh makan.Waaa....tak sabarnya nak tengok gelagat dia makan...hihihi....

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. syok kak zai bila dah boleh bagi dia makan. kita pun tak kesian dah bila nak makan depan dia hihihihi

    ReplyDelete
  2. tu la kiera....x sabaq dh ni...hahahaha

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers